Пропонуємо Вам розглянути можливість використання при будівництві та реконструкції трамвайних колій принципово нової конструкції: трамвайних колій на шпально або залізобетонній основі із застосуванням пружних гумових елементів - прирельсового бруса.
Дана технологія була обрана в результаті більш ніж трирічного вивчення міжнародного досвіду з будівництва та реконструкції трамвайних колій. Позитивні результати використання даної технології з 1997 року в Санкт-Петербурзі та Москві - підтвердили правильність такого вибору. За час реалізації проекту «безшумний трамвай» за новою технологією було прокладено більше 150 кілометрів одиночного трамвайної колії.
Переваги використання даної конструкції в порівнянні з традиційною технологією укладання шляхів:
Система укладання трамвайних колій як на шпально, так і на залізобетонному підставах включає в себе такі конструктивні елементи з гуми, як:
Прирейковий брус виробляється згідно ТУ 2549-003-48991997-2011 і 2549-004-48991997-2011 за унікальною, спеціально розробленою рецептурою. Конструкція елементів дозволяє використовувати брус під будь-який профіль і тип рейок: Р-65, Т-62, Т-58, Ri-60, Ri-62. Довжина 1 елемента становить 20 погонних метрів.
У разі зацікавленості ми готові забезпечити замовників інформаційною підтримкою та консультаціями з виїздом фахівців.
Залишилися питання!?Ви можете задати їх нашим фахівцям. Консультація безкоштовна.
Задати питання