Прирейковий брус

Дізнатись ціну * Отпускная цена индивидуальная
Прирейковий брус

Пропонуємо Вам розглянути можливість використання при будівництві та реконструкції трамвайних колій принципово нової конструкції: трамвайних колій на шпально або залізобетонній основі із застосуванням пружних гумових елементів - прирельсового бруса.

Дана технологія була обрана в результаті більш ніж трирічного вивчення міжнародного досвіду з будівництва та реконструкції трамвайних колій. Позитивні результати використання даної технології з 1997 року в Санкт-Петербурзі та Москві - підтвердили правильність такого вибору. За час реалізації проекту «безшумний трамвай» за новою технологією було прокладено більше 150 кілометрів одиночного трамвайної колії.

Переваги використання даної конструкції в порівнянні з традиційною технологією укладання шляхів:

  • Використання пружних гумових елементів значно знижує рівень вібрацій, що руйнують господарські підземні комунікації, мостове господарство, фундаменти будівель. За рахунок створення оптимальної лінії прогину рейки збільшується термін служби: як самих рейок, так і дорожнього полотна. Підвищується комфортність поїздок на трамваї. Знижується повітряний і корпусних шум, що доставляє набагато менше незручностей пасажирам, пішоходам і мешканцям будинків, розташованих на вулицях з трамвайним рухом.
  • Застосування гумових елементів підвищує електроізолюючі властивості конструкції. Виключає виникнення блукаючих струмів і, як наслідок, електрокорозію підземних комунікацій.
  • Неруйнівні поблизу рейок дорожнє полотно дозволяє істотно підвищити пропускну спроможність вулиць і знизити аварійність транспорту.
  • Застосування довгомірних (20 погонних метрів) пружних елементів дозволяє скоротити терміни і вартість виконання робіт з монтажу трамвайних колій.
  • Гарантійний термін на підставу становить 50 років, на рейковий шлях - 20 років.

Система укладання трамвайних колій як на шпально, так і на залізобетонному підставах включає в себе такі конструктивні елементи з гуми, як:

  • овнішній бічній вкладиш
  • внутрішній бічній вкладиш
  • базисний профіль на підошву рейки

Прирейковий брус виробляється згідно ТУ 2549-003-48991997-2011 і 2549-004-48991997-2011 за унікальною, спеціально розробленою рецептурою. Конструкція елементів дозволяє використовувати брус під будь-який профіль і тип рейок: Р-65, Т-62, Т-58, Ri-60, Ri-62. Довжина 1 елемента становить 20 погонних метрів.

У разі зацікавленості ми готові забезпечити замовників інформаційною підтримкою та консультаціями з виїздом фахівців.

Залишилися питання!?Ви можете задати їх нашим фахівцям. Консультація безкоштовна.

Задати питання